خانه ی پدری استادشهریار درقریه ی خشکناب بعد از پنج سال تااین حد بازسازی شد وباز متوقف شد
دست کاردان کارو باید داد بلی کـــوتـــاهی از آخـــریـــست یــا اولی
آب خیلی می بــرد حتماََخمیــر ای که بودجه می دهی دستش بگیر
تا همین حدّ هم خدا توفیق ده بلــــکــه آبـــادش کـنــد ایـن خـانـه ده
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم شهریور ۱۳۹۴ ساعت 20:3 توسط سیدهاشم پورهاشمی خشکناب
|